Only u


Salam reader... ^_^

Arinie an nak citew pasal org yg an syg... an nak die tahu yg an sygkan die bkan tuk seketike, tp selame2nye.. Lagu nie an tuju khas wat Muhammad Ariff bin Osman..


Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu

Jika engkau minta satu dunia akan aku coba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia


Hati ini bukan milik ku lagi

Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan... kamu...


Sayangku 

Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu




Haaaa... sapew thu lagu nie lagu pew? :) sape thu angkat laktop skrg ! hihiiii... mm ok an nak perkenalkan die pade korang semue.. 

An kenal die semenjak sem 4... Time tuh an nga praktikal... tp jgn salah anggap.. an bukan kenal die kat tempat praktikal.... :)  Mule2 an anggap die cam kwn jer... tp lame2 rase hub tuh jadik lain... dr segi msej die, layanan die.. semuenye berubah lebih dr kwn... hub nie da 1 tahun sengah... hope hub nie kekal sampai bile2... an xnk ade org len g bkak ati nie... die sorg jer leh terime an ape adenye... 

Mase an study dlu, die sanggup dtg dr Shah Alam ke Penang tuk jumpe ngan an... an ucapkan terime kaseh byk2 coz sudi n sanggup dtg.... terharu sgt2... xperna lagi ade laki yg sanggup wat cam tuh tuk an... :)

Sekarang an ngan die bru jer abes study... n sekarang ngah usahe mencari kerja... doakan kami dapat keje yg halal n bgos2 ye :) Law da dapat keje, kewangan pown da ok, insya 'Allah kami nk tamatkan zaman bujang.. Insya'Allah law jodoh panjang... Amin... 

Kat bawah nie an ade attachkan sekali  picture an bersame die... :)


Pantai Bersih 2011

Pantai Bersih 2011


Pantai Bersih, Pulau Pinang ( 2011 )


Raya 2012


Lastly, Jom dgr lagu Yuna nie.. an minat lagu nie.. :)







No comments: