Lelaki Bulu Terlebat Di Dunia Miliki Isteri Cantik



Salam korang and selamat ptggg... entri nie an dpat dr satu page.. dimane laki nie walaupown byk bulu di badannye, tetapi mampu mendapatkan wanita cantik lam hidupnye.. itulah kate orang kan.. law jodoh xkemane.. xsemestinye org tuh hodoh, die akan dapat yg hodoh gak.. so, kite xleh le pandang rendah kat org2 yg kurang sempurne drpade org len.. 

jom tgk pic kat bawah :




Laki nie berasal dr China yg bername Yu Zhenhuan.. Dia skrg berusia 34 tahun yang dipenuhi bulu hampir 96 peratus di badannye oleh sebab hormon.  Namun, lelaki ini biarpown keadaannya begitu, ini mengundang rezeki kepadenya apabile ia bergelar penyanyi dan pelakon sejak usianya 7 tahun.. Bagaimanepown, hasratnye tuk jadi bintang terkenal tidak kesampaian oleh kerane pengarah drama 'The monkey King' mengenepikannya kerane disifatkan sebagai tidak menarik.

Yu terpakse menjalani 5 pembedahan bagi membuang rerambut yang menutupi hidung selain rawatan memulihkan gusi serta giginya. Badannya diliputi purata 41 rerambut setiap satu sentimeter persegi. Dia juge pernah menjalani rawatan mengurangkan bulu matenye serta kening yang terlalu panjang sehingge menutupi matenye.  xcukup dengan itu, Yu terpakse menjalani pembedahan membuang bulu dlaam telinganya yg hampir menjadikkannya pekak.

"Ketika kecil, ramai yang sering menghina saya. Mereka menggelar saya pelbagai nama-orang zaman batu. Adakalanya, kerana terlalu geram, saya melawan dengan membaling batu. Saya juga sering disisihkan dan suke berkurung dalam rumah. tapi lama-kelamaan, saya sedar, saya patut tebalkan muka dan melayan karenah mereka. Pedulikan kata orang".



Pe2 pown, Yu sgt beruntung kerane mempunyai isteri yang cantik dan terime Yu seadenye...

2 diaaa.. penuh ngan dugaan n cabaran kan... kite nie da beruntung n bersyukur patotnye da dijadikan sempurne camnie...:) 








2 comments:

gigiAriEma said...

cantikk aih bini dia. :)

Unknown said...

2 laa... utg die kan... :)